سوال یکی از همشهریان از نویسنده وبلاگ وجوابیه ایشان
س ت و... بگیرید شما که به عنوان شورای اسلامی انتخاب شده ایدچرا کاری نمی کنید چرا باید روستای جنت آباد به این حال وروز بیفتد خدایی آب جنت آباد را که شوراهای قبلی فروختند ( خدا ازشان نگذره وانشاء الله عذابشان در آخرت زیاد
باشد) چرا فکری به حال مردم نمی کنید آب آشامیدنی همیشه قطعه- خیابانها که
نگو یه با ر جنت آبادو با مزرعبید مقایسه کنید به خیابانهای اونجا برید ویه بارم به
خیابانهای جنت آباد.اونا تونستن با یه نفر شورا (محمد شریف)ببین چه کارا کردن
؟؟؟؟؟؟
جواب نویسنده به نظراین همشهری:
دوست عزیز سلام علیکم
بسیار خرسندم که نوشته هایم را مطالعه نموده اید واز نظرات سازنده شما استفاده نمودم
و امید است همواره راهنمای ماباشید.
بنده عقیده ام بر این است وهمواره از خدانیز خواسته ام که بتوانم گام
موثری در جهت
آبادانی روستایم بردارم وبا همین ایده در شورا اسلامی روستا جنت آباد شرکت کردم اما
لازم است اقرار
نمایم که به واسطه مشکلات عدیده ای که از جمله جو سیاسی حاکم برشوراو عدم هماهنگی
دوستان
نتوانستیم باید شاید خدمات خودرا بر جسته نماییم وهمچنین متاسفانه در این دوره که مصادف
شده با رکود
اقتصادی کشور، بودجه عمرانی روستا در طول سال کمتراز 40ملیون می باشد وهم روستاییان گرامی نیز در
امورات مربوط به تعریض کوچه وخیابان بسیار کناثت به خرج میدهند که این مهم باعث
دلسردی وناکارآمد بودن تلاش هاوفعالیتها شده است.
ما برای مشکل آب آشامیدنی سه بار با فرماندار قبل دوبار بانماینده وسه بار با فرماندار وقت
وبیش از ده
بار با بخشدار ومسئول آبفای روستایی نشست داشته ایم که باکمال تاسف در جلسات دوستان
دنبال توجیهات بوده وگام موثر برنمیدارند وما لوله آب مزرعه بیدرا با هزینه خودمان مسدود
کردیم که تعدادی از همین آقایان مدعی خلاف کار بودن ما شدند.
به امید اینکه مردم ماخود را متعهدبه تغییر وضعیت روستا با انتخاب اصلح وبدوراز
تعصبات قومی وقبیله ای وسیاسی دانسته وگام تاثیر گذاری در این راستا بردارند. وفرهنگ
ما به سوی روستای پاک وزیبا برای همه پیشرفت کند.
پایان خدمتگذار شما عباسی کرم



باسلام ،به وبسایت رسمی جنت آبادخوش آمدید. ما بسیارخوشحالیم که شما